Alla inlägg under augusti 2011

Av livetsresa - 31 augusti 2011 12:15

En inte så givande föräldragrupp har vi varit på idag.

Av livetsresa - 27 augusti 2011 19:00

Idag har vi varit i Huddinge kyrka och sett när Jolene döps. Det var jättefin sermoni. Efteråt åkte vi hem till Emil och Jossan för dopkaffet. Jossan hade bakat en massa goda saket.

Av livetsresa - 26 augusti 2011 13:00

Nu har jag börjat ut och gå igen. Det var skönt att komma ut och röra på sig.

Nu har jag bestämt mig att graviditets/semester kilona ska bort.

Idag väger jag 66,7 kilo. Mitt mål är att komma under 60 kilo.

Av livetsresa - 25 augusti 2011 12:45

Vi har även hunnit fira Thomas 21- årsdag. Vi blev bjudna på middag och banantårta.

Av livetsresa - 25 augusti 2011 12:15

Grattis till körkortet Fredrik!

Jag är så stolt över dig! D har kämpat så hårt och nu har det gett resultat.


Och tack för en trevlig dag tillsammans!

Av livetsresa - 24 augusti 2011 12:42

Idag händer det inte så mycke. Jag har städat och tvättat lite. Just nu ligger Elias och sover och när han vaknar är det dags för lunch bestående av morotspuré och äppelpure.

Av livetsresa - 23 augusti 2011 16:45

Syskon eftremiddag i Huddinge cenrtum med både storasyster och lillasyster. Vi strosade runt i lite affärer och tillslut hamnade vi på Cafét Castello.


Tack för en supermysig eftermiddag systrar min!

Av livetsresa - 22 augusti 2011 16:00

Idag har jag bakat forcaccia bröd :)

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards