Alla inlägg under augusti 2011

Av livetsresa - 12 augusti 2011 12:45

Idag har alla varit sega i kroppen efter igår. Efter frukosten tog vi en promenad ner till badet. Fredrik och mamma var modiga och badade. Dom åkte hem vid ett tiden. Nu ligger jag i sängen med Elias medan Fredrik och Per är ute och bygger altantrapp.

Av livetsresa - 11 augusti 2011 12:45

Idag kommer mamma och pappa hit till Sanda :)Vi har haft det jättetrevligt tillsammans, ätigt god mat och haft bowling tunering.

Av livetsresa - 10 augusti 2011 12:45

Vi har byggt altantrapp hela eftermiddagen.


Fredrik har klarat av halva körkortet idag. Jag är så stolt över honom.

Av livetsresa - 9 augusti 2011 12:45

Idag blir Elias 5 månader :)

Det har firats med många paket. Han fick två pyjamaser av farmor och farfar. Och av oss fick hanen liten nappflaska med flodhästar på och en bitleksak.

Av livetsresa - 8 augusti 2011 12:45

Idag blir det en seg förmiddag. Fredrik är ute och övningsskör. Nu på eftermiddagen har vi börjat med altantrappen. Det ärriktigt klurigt att få alla vinklarrätt.

På lvällen spelade vi Wii bowling.

Av livetsresa - 7 augusti 2011 12:30

Idag har regnet bara öst ner. Så vi packade ihop oss och åkte till Eskilstuna. För lite shopping i Tuna park. Jag hittade två par byxor och Elias fick två pyjamasaroch tre bodyn. På kvällen hade vi bingo. De var roligt. jag gick i förlust med två kronor och Fredrik gick plus med 31 kronor. Senare på kvällen spelade jag, Fredrik och Per Wii bowling.

Av livetsresa - 4 augusti 2011 12:30

Nu är vi hemma igen. Tvättstugan ärbokad den här gången. Så nu är det bara att sätta fart och tvätta. Vi ska även packaom väskorna för att sen bär det av till Strängnäs igen.

Av livetsresa - 3 augusti 2011 12:30

Nu är vi i Norrtälje och hälsar på Fredriks farmor och farfar. Vi har åkt Ålandsbåten tillsammans och självklart har vi handlat i taxfreen och ätigt en god buffe på båten.

Vi har även varit på stora varuhuset Thuns. Där hittade jag en ny pyjamas, ett par jeanes till Elias i storlek 68, en ny resväska (våran andra är det en massa hål i) och våtservetter. Fredrik hittade ett par mjukisbyxor och en tjocktröja. Nu är jag helt slut efter allt körande hit och dit.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards