Alla inlägg under juli 2011

Av livetsresa - 31 juli 2011 13:30

Här har vi bara tagit det lugnt. Jag har fått en guidning av staden Strängnäs. Det var roligt att få se staden alla pratar om.

Av livetsresa - 31 juli 2011 11:45

Grattis på namnsdagen till mig själv! 

Av livetsresa - 28 juli 2011 13:30

Jag håller på att ta hand om tvätthögar stora som hus. För att senare kunna packa om för några trevliga dagar på landet i Strängnäs.

Av livetsresa - 25 juli 2011 10:30

Nu har jag visat mit vackra norrland. Fredrik och Elias har bland annat fått se strandstugan och träsket, stora staden Skelefteå, Ostens hus i Burträsk där dom gör västerbottens ost och självklart lilla Robertsfors centrum. Veckan har bara sprungit iväg och nu är det dags att säga adjö till farmor som stannar sommaren ut.


Tack för att vi fick komma och hälsa på dig här uppe i norr!

Av livetsresa - 17 juli 2011 19:00

Idag har Elias blivigt döpt i Frustuna kyrka i Gnesta. Han var så söt  i sin långa vita klänning med de ljusblåa banden. Elias var jätteduktig inne i kyrkan, han satt och tittade på prästen när hon talade och tittade på alla släcktingar som tittade på hnom. Efterråt blev det fotografering vid vattnet. Och självklart blev det dopkaffe. Vi serverade smörgåstårta och till kaffet serverade vi hemmabakade kladdkakor.

Av livetsresa - 11 juli 2011 09:15

Vi har tvätt över hela badrummsgolvet. Så det är vd jag ska pyssla med idag.

Av livetsresa - 10 juli 2011 18:00

Nu sitter vi i bilen påväg hem. Elias sitter i sin bilbarnstol och snarkar så sött. Alla verkar glada och nöjda med helgen som varit.

Av livetsresa - 10 juli 2011 13:15

Nu har jag och Elias varit på vår första auktion. Fredrik roppade in en hatthylla och ett skoställ till vår hall. Och jag köpte en pekbok till Elias på loppisen.


Det var roligt att gå på auktion. Det var precis som när Emil i Lönneberga går på auktion.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards