Alla inlägg under juni 2011

Av livetsresa - 30 juni 2011 21:26

Elias somnade tidigt idag, redan 21:00. Så nu sitter jag här i soffan med en kopp te i handen och tittar på Komisarie Lewis. Medan Fredrik är och handlar mat.

Av livetsresa - 30 juni 2011 12:21

Jaha, idag spenderar jag dagen med städning. Än så länge har jag dammat, bytt sängkläder i Elias och våran säng, tvättat en maskin tvätt och städa badrummet. Får se vad det blir nu.


Tänkte försöka knåpa ihop en lunch snart också. Får se  vad jag hittar i kylskåpet/frysen.

Av livetsresa - 29 juni 2011 23:00

Nyss hemkommen från mamma och pappa. Jag åkte dit och hälsade på mina föräldrar en stund idag. Elias har fått en prasselbok med Bamse på av mamma och pappa. Han fick även en grön långärmad tröja och två par vita strumpor. Tack snälla!


Fredrik är på bio med Thomas och Tommy så jag är ensam hemma med Elias.


Tänkte försöka vara vaken när Fredrik kommer hem. vi får se hur det går...

Av livetsresa - 29 juni 2011 13:08


Eliasälskar att bada i stora badkaret :)


  

Så här ser hans fötterna ut efter 20 minuter spratling i badet.


  

Elias älskar att bada. Han spratlar och viftar med både ben och armar så att det stänker vatten över hela badrummet.

Av livetsresa - 29 juni 2011 12:32

Det blev en sväng till Babyland idag också. Jag hade fått för mig att dom hade prasselböcker men det visade sig vara pekböcker, inte alls vad jag var ute efter. Så det blev ingen prasselbok till Elias :(

Av livetsresa - 28 juni 2011 14:27


Nu väger jag 63,4 kg. Jag har gått ner 1,6 kg.



Av livetsresa - 28 juni 2011 11:46

Idag ska jag försöka tvätta ikapp lite och bara ta det lungt. Sitta på balkongen och mysa i sommarsolen. Kanske äta lunch ute om solen fortfarande ligger på?

Av livetsresa - 27 juni 2011 22:15

Nyss hem komna från svärföräldrarna. Vi har varit där och ätigt jordgubbar och vaniljglass.





När vi var där blev Elias akut trött och hungrig så med en skrikande bebis på armen sa vi tack för fikat och hej då. Så nu när vi kom hem var det bara att byta om till pyjamas på Elias och amma honom. Nu ligger han i sin säng och sover sött. God natt min lilla ängel! 

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards