Alla inlägg under september 2011

Av livetsresa - 23 september 2011 12:45

På dagens schema står det babyswing i Vårberg kyrka :)

Av livetsresa - 21 september 2011 12:45

Idag ska jag och Elias åka och hälsa på mamma :)

Av livetsresa - 20 september 2011 23:15

Ikväll har vi haft filmkväll för hela slanten. Tommy och Thomas kom hit och vi tittade på I spit on your grav. Vi dukade upp med två olika sorters chips och ballerinakex med pepparkakssmak.

Av livetsresa - 19 september 2011 22:00

Nu på kvällen har jag, Fredrik, Per; tommy och Thomas spelat bowling nere på Vårbergs bowling. Jag spelade två serier medan de andra spelade fyra. Elias var jätteduktig. Han satt i en barnstol nere på banan och tittade på och hejade. När det började kurra i hans mage fick han lite banan av mig.

Av livetsresa - 13 september 2011 15:36

Idag har det inte hänt mycke. Jag har suttit i telefonkö till Försäkringskassan angående mammapeningen.


Sen har jag äntligen bestämt mig. Jag ska börja plugga igen efter jul. Så idag har jag börjat ta igen lite gamla tentor som jag inte har gjort. Så idag har jag börjat läst lite kurslitteratur.

Av livetsresa - 12 september 2011 12:02

Regnet det bara öser ner...


Vad ska vi hitta på idag då?

Av livetsresa - 11 september 2011 12:00

Idag blir det en riktig slappardag framför tv. Vi ska bara hämta ut mitt och mammas paket från Ellos och köpa två bilspel. Sen blir det att vara inne och vila upp oss efter gårdagens långpromenad.

Av livetsresa - 10 september 2011 20:15

Idag har jag och Fredrik varit ute på en riktig långpromenad. Vi var ute i två och en halv timme. Vi gick längs vattnet och upp på Vårbergstippen. Sen var jag helt slut i bena.


Sassa brassa mandelmassa!

Vi har varit på derbyt mellan Djurgårn och Aik. Det var riktigt spännande. Matchen blev oavgjord.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards