Alla inlägg under juli 2011

Av livetsresa - 9 juli 2011 22:00

Idag sitter vi i den varma solen och bara slappar. Elias ligger nöjt i sin vagn och leker i skuggan.

Av livetsresa - 9 juli 2011 19:30

Vilket misslyckande... Vi skulle göra pizza på grillen. Det brände fast och fyllningen blev inte klar. Men för att vara första gången så blev det ganska gott. Vi hade roligt medan vi höl på och fixa pizzorna.


Ett gott skratt förlänger livet!

Av livetsresa - 9 juli 2011 08:15

Elias och Fredrik har snarkat ikapp inatt medan jag kanapt  sovigt alls. Så idag blir det en lång dag.

Av livetsresa - 8 juli 2011 19:45

Maria och Per överraskade oss med en drink i de nya altanmöblerna. De har blivigt jättefint på den nya altanen. Det ända som fattas nu är en trappa och lite staket. Men det ska fixas på semestern.

Av livetsresa - 8 juli 2011 15:45

Nu har Elias sovit i 45 minuter. Dags att väcka honom snart så att han hinner äta lite gröt innan vi beger oss mot Srängnäs.

Av livetsresa - 8 juli 2011 13:00

Nu är det dags för ett dopp i det blå för Elias. Dags att simma lite i badkaret.

Av livetsresa - 8 juli 2011 11:15

Oj, vad många saker man ska ha med sig när man ska resa bort. Men nu har jag packat alla mina och Elias kläder. Det är bara några saker kvar att packa men i det stora hela är jag klar.

Av livetsresa - 7 juli 2011 22:15

Idag har jag hälsat på mamma på eftermiddagen. För att vi skulle låna bilen. Vi har varit på möte med prästen inför Elias dop. Ska bli så spännande, jag ser fram emot det så mycket.


Elias har även ätigt gröt. Idag åt han upp 3/4. Vilket är jättebra. Han var mätt i tre och en halv timme. Vilket är superbra.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards