Alla inlägg under juli 2011

Av livetsresa - 1 juli 2011 12:33

Nu är jag precis hemkommen från ett besök på Huddinge tal och språk förskolan. Jag och Elias har varit och hälsat på mamma och hennes arbetskamrater. Barnen blev så glada att få se en bebis. De klappade Elias på huvudet och höll i hans hand. En pojke killade Elias under hakan. Pojken tycket nog att det var roligare än vad Elias tycket. Elias tittade bara undrande på han. Det såg ut som om han undrade var pojken gjorde, skulle det vara roligt eller skulle det vara läskigt?  


Tack Huddinge tal och språk förskolan för att vi fick komma och hälsa på er!

Av livetsresa - 1 juli 2011 07:39

Idag är jag uppe med tuppen :)

Jag vaknade vid halv sex och amande Elias. Sen var det kört, jag hade så ont i ryggen att jag inte kunde somna om. Hoppas det går över under dagen.


Idag ska jag och Elias åka och hälsa på mamma på jobbet. Ska bli jätte roligt att träffa mammas arbetskamrater igen. Jag ska dit och visa upp vår fina lilla kille.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards