Alla inlägg under oktober 2011

Av livetsresa - 18 oktober 2011 16:51

Nyss hemkomna från en blöt promenad med Elias i den nya sittdelen. Elias var trött och jag behövde komma ut och få lite frisk luft så jag klädde på mig regnkläder och gick ut med Elias i det blöta vädret. Vad gör man inte för att han ska få sova en liten stund.

Av livetsresa - 18 oktober 2011 10:51

Idag tar jag fram dammvippan och skursakerna igen. Till städningen blir det sång och dans.


Vilken natt det har varit. Elias somnade 23:00 och vaknade första gången 03:25. Då fick han välling och efter 20 minuter så sova han igen. Sen väckte jag honom 09:45. Jag har sovigt som en ängel inatt.


Just nu står Elias på alla fyra och gungar fram och tillbaka :)

Av livetsresa - 17 oktober 2011 10:45

Alldelses nyss kämpade Elias sig upp på alla fyra :)

Ett steg närmare att krypa. Nu dröjer det nog inte länge innan han kryper runt här på golvet som en liten iller.

Av livetsresa - 16 oktober 2011 17:00


Idag har vi grattat Emil på hans 27 års dag!

Av livetsresa - 15 oktober 2011 16:30


Idag har vi varit på Linn och Idas 6 års kalas.



Av livetsresa - 14 oktober 2011 13:42

Idag har jag och Elias varit en sväng i Skärholmen.


Jag köpte mitt nya favoritgodis.



Sen köpte jag katrinplommon med päron till Elias onda mage.



Och sen fick Elias en ny tygbok från bokhandeln.






Av livetsresa - 13 oktober 2011 13:45

Nu sitter jag och försöker anmäla mig till vårens kurs men det går inge vidare. Måst eringa till skolan imorgon och försöka löra det då.


Elias ligger ut i sin vagn och sover så gott. Vi har varit på en liten promenad till Ica i Solbo. Vi passade på medan det var soligt och vackert väder.


Även idag har Elias haft lite problem med magen.

Av livetsresa - 12 oktober 2011 14:00

Stackars Elias han har varit otröstlig idag. Han har jätte ont i magen.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards