Alla inlägg under oktober 2011

Av livetsresa - 12 oktober 2011 13:43

Vi är nyss hemkomna från en shopping tur i Skärholmen.

Jag köpte ett par jeans och tre tröjor till Elias.


Jag såg även den här fina tröjorna på Kaphal



Av livetsresa - 8 oktober 2011 14:00

Den årliga Strängnäs marknaden är vi på nu.

Än så länge har vi köpte påsar, vitlökskorv, Linn och Ida present.


Själv har jag unnat mig en pippi tröja



Tack för en mysig dag ute i höstrusket!

Av livetsresa - 8 oktober 2011 14:00

Grattis pappa på Nils dagen!

Av livetsresa - 7 oktober 2011 14:00

Idag har vi påhälsning av mamma. Hon har varit på hjärnrönken här i Skärholmen så nu ligger hon i vår soffa och vilar upp sig. Vi ska laga lite god tacos till middag och sen ska Fredrik köra hem mamma.

Av livetsresa - 7 oktober 2011 14:00

Grattis mamma på Birgita dagen!

Av livetsresa - 6 oktober 2011 13:07

Idag ägnar jag mig åt dammvippan och skurtrasan.


Jag och Elias har också hunnit med att träffa pappa Fredrik och Thomas ute på gården där de är och jobbar idag.


Ikväll kommer mamma och pappa på namnsdagsfika :)

Av livetsresa - 6 oktober 2011 13:00

Grattis på namnsdagen till mig själv!

Av livetsresa - 5 oktober 2011 23:30



Tack Sandra för en oförglömlig kväll med mycket skratt och glädje.



Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards