Alla inlägg under oktober 2011

Av livetsresa - 4 oktober 2011 19:15

Ett impuls besök till Johanna Möter och hennes lilla son Thias. Vi lunchade ihop och pratade gammla minnen och självklart om våra barn. Det var trevligt att träffa er, det får vi snart göra om.

Av livetsresa - 3 oktober 2011 17:00

Nu är vi precis hemkomna från Astrid Lindgrens barnsjukhus. Elias hade fått en kallelse dit för ett läkarbesök. Allt gick bra och det var över på bara ett par minuter.

Av livetsresa - 2 oktober 2011 19:30

Idag har vi varit på Lidingö och grattat Malin och Nils. Malin blev 9 år och Nils blev 7 år. Dom växer snabbt dom små liven. Jag kommer ihåg när de föddes och det var inte så länge sen tycker jag men åren går fort.


På kvällen åt vi pizza hos mamma och pappa.

Av livetsresa - 1 oktober 2011 12:59

Nu har vi sprungit runt som yra höns i Skärholmen för att leta present till Malin och Nils. Vi ska nämligen på kalas imorgon.


Nu sitter vi i soffan och ska äta toast till lunch och sen är det bara att sätta fart igen då vi ska bort på middag hos Hans och Åsa.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards