Alla inlägg under november 2011

Av livetsresa - 11 november 2011 11:40

Onej!!! Jag har helt glömt bort att det är fredag och att vi skulle på babyswing idag. Förlåt Elias :( Nästa vecka lovar mamma att vi ska gå.

<3

Av livetsresa - 11 november 2011 11:00

Fredrik, jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du och Elias är mitt allt! <3

Av livetsresa - 11 november 2011 10:49

Igår somnade Elias 22:40 och vaknade första gången vid 03:15. Sen sov han ända till 09:30. Idag har vi inga speciella planer, bara ta det lugnt. Jag har fått lite hosta så jag ska försöka ta det lugnt och vila upp mig tills imorn då vi ska till mormor på middag.

Av livetsresa - 10 november 2011 22:08

Nu är fem julklappar fixade och en födelsedagspresent. Vi har även vartit och storhandlat massa mat på City gross. Så nu är jag helt slut. Jag håller på att lägga Elias för natten och sen ska jag och Fredrik mysa i soffan en stund innan vi också går och lägger oss. God natt!

BVC

Av livetsresa - 8 november 2011 23:15

Idag har vi varit på BVC för en 8 månaderskoll. Elias väger nu 9340 gram och är 70 cm lång. Vår kille blir stor :)

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards