Alla inlägg under maj 2011

Av livetsresa - 22 maj 2011 08:30

Oj, vilken ra natt för både mig och Elias. Elias somnade halv tolv igår kväll och sov till halv sex på morgonen. Han fick lite mat och sen somnade han om i två timmar. Jag kände mig väldigt pigg och utvilad när jag vaknade.

Av livetsresa - 21 maj 2011 22:15

Nu ikväll har det varit en hård kamp i Wii bowling. Per och Fredrik stod berädda på startlinjen. Det var en hård kamp mellan dem. Vinnaren ur sriden blev Fredrik. Jag provade även att spela en serie med de nya bowlingklotet. Då tog jag hem segern.

Av livetsresa - 21 maj 2011 19:30

Idag har jag kört Pers bil för första gången. Det är egentligen ingen stor grej att köra hans bil men i mitt huvud så har jag inte kunnat. Så det kändes väldigt bbra tt övervinna min rädsla. Jag var väldigt stolt över mig själv när vi kommit tiullbaka till Stängnäs. Alla överlevde resan ;)

Av livetsresa - 21 maj 2011 16:00

Nu sitter vi i bilen igen påväg upp till Stockholm. Denna gång ska vi på 18 års kalas hos Fredriks kompisJesper.


Gratis på födelsedagen Jesper!

Av livetsresa - 21 maj 2011 10:30

Klockan halv tio satte vi igång med reglarna och stälde in alla plintar på rätt höjd. Jag bidrar inte med så mycket utan jag står mest ivägen för kararna.

Av livetsresa - 20 maj 2011 21:30

Nu har vi kommit fram till landet i Strängnäs. Det första vi satte igång medvar middagen. På menyn stod grillad entrekot och ungsbakade potatishalvor med timljan och organo. Efter middagen satte vi oss i soffan och mysteframför en Walandar film.

Av livetsresa - 20 maj 2011 15:45

Snart kommer Fredrik hem och då ka vi åka till Strängnäs över helgen.  Vi ska fortsätta bygget av den nya altan.

Av livetsresa - 20 maj 2011 14:30

Vi var tvugna att äta upp honungsmelonen så jag tänkte att det blir nog gott som juice. Jag blandade honungsmelon, två äpplen, en morot och en apelsin. Tillslut blev den ganska god.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards