Alla inlägg under maj 2011

Av livetsresa - 20 maj 2011 14:00

Nu tittar jag på en ny filmsom heter Meant to be. Verkar väldigt bra. Jhag har även hunnit med Maria Wern 2 Alla de stillsamma döda.

Av livetsresa - 20 maj 2011 10:00

Nu har jag sett klart The fast and the furious fyra. Den var väldigt spännande. Värd att se.

Av livetsresa - 20 maj 2011 08:30

Ursch! Vilken jobbig natt. Elias har vaknat var tredje timme för att han är hungrig. Jag känner mig lite trött och seg. Men men vad ska jag göra? Jag börjar dagenmed lite frukost och gårdagens avsnitt av Big brother.

Av livetsresa - 19 maj 2011 20:00

Nu är allt packat och förberätt iför avresan till Stängnäs imorgon. JAg är helt slut. Skulle bara vilja gå och lägga mig nu. Men det får vänta, förstska Elias få mat och sen en ny blöja och på med pyjamasen. Och om jag har tur så somnar har snast.

God natt!


Av livetsresa - 19 maj 2011 16:00

Elias sitter i mitt knä och pratar massor. Han håller i sin groda och pratar med hela kroppen.Det låter så roligt. Min lilla ängel <3

Av livetsresa - 19 maj 2011 13:15

JAg och Elias har en riktig mysdag. Vi tittar på Two fast and two furious. Vi har även tittat på gårdagens avsnitt av Big brother.

Av livetsresa - 19 maj 2011 13:00

Idag har jag gått igenom mina bli smal lådor. Jag hittade ganska mycke kläder som ja kan ha. Så nu känns det som om jag har enhelt ny garderob. De ska bli kul att ha modervisning för  min älskling senare ikväll. Jag hade tre lådor när jg började, nu har jag en.

Av livetsresa - 19 maj 2011 08:45

Jag vill önska en trevlig resa till min mamma och pappa som åker till Milano idag. Hoppas ni får en mysig weekend med mycket sol.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards