Alla inlägg under juni 2011

Av livetsresa - 24 juni 2011 16:30

Tio kampen startade efter lunch.

Årets grenar var:

§ Luftgevärsskytte

§ Fiskespö

§ Ringar

§ Kroket runt huset

§ Jordgubbar i vatten

§ Bowling

§ Pilkastning

§ Boll i stege

§ Stövelkastning

§ Valfri


Jag kom på en nionde plats :)

Av livetsresa - 24 juni 2011 15:15

Lite bilder från midsommar



  

Mys med mormor


  

  

Elias och Jolene leker på filten



Emil & Josefine

  

   


Mor & son

Av livetsresa - 24 juni 2011 13:45

Några bilder från midsommarlunchen.


   

   

Av livetsresa - 24 juni 2011 09:15

God morgon!

Idag vaknar alla på ett strålande humör. Jag vaknade av att Elias ligger och pratar med sig själv. Jag hör att mamma och pappa är vakna i rummet intill så jag tar upp Elias och går in och Elias säger god morgon mormor och morfar! Får jag ligga och morna mig hos er? Jag går tillbaka till sängen och väcker Fredrik. Vi ligger och myser fram tills frukosten är serverad.


Efter frukost åker ett gäng in till Gnesta centrum för att gå på önskebrunnen. Jag ber mamma köpa en stor påse Gnestablandnings te.


Menan dom är i Gnesta går jag, Fredrik, pappa, Elias och Milou en promenad runt sjön i det fina vädret.

Av livetsresa - 23 juni 2011 22:45

Nu är vi framme och håller på att instalera oss i rummet. Det är lite bökit eftersom vi måste möblera om i rummet för att få plats med Elias resesäng. Men lite trångt och mysigt är aldrig fel ;)


Senare på kvällen fick Elias ett midsommarpaket av moster Linnéa.


   

Av livetsresa - 23 juni 2011 16:00

Idag har jag packat det sista inför midsommarhelgen. Så ikväll bär det av till Gnesta och midsommarfirandet. Det kommer bli fult hus med tio vuxna och två bebisar. Ska bli roligt att träffa alla. Helgen kommer bjuda på god mat, trevligt sällskap och tio-kamp.


Till middag blir det pizza med Thomas och Tommy.

Sen åker vi mot Gnesta :)

Av livetsresa - 23 juni 2011 13:45

En inbjudan kom flygande genom luften...


    


Även Elias fick en inbjudan


   


 

Av livetsresa - 23 juni 2011 13:45

Nu är det nära att Elias vänder sig från rygg till mage. Han kämpar hårt här på filten.




 

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards