Alla inlägg under juni 2011

Av livetsresa - 13 juni 2011 16:00

Alldeles nyss skrattade Elias sitt första riktiga skratt :)

Av livetsresa - 13 juni 2011 15:00

Vilken tajmning. Elias har precis somnat och då testar dom krikslarmet. Det tutar väldigt högt eftersom vi bor precis brevid skolan. Elias öppnade ögonen lite men slog igen dom igen. Hoppas han inte vaknar.

Av livetsresa - 13 juni 2011 14:30

Elias har sovit åtta timmar i stäck i natt :) Bara behövt amma han en gång i natt. Han vaknade vid tio och ville gå upp. Vi har myst i soffan hela dagen. Nu ligger han och sover på vår stora säng.

Av livetsresa - 12 juni 2011 19:30

Äntligen har vi lagt hela altangolvet. Det blev jätte fint. Vi har jobbat hårt idag för att bli färdiga. Nästa vecka ska vi måla och sätta upp staketet. Vi sk även resa flaggstången som ska bli en symbol för Pers mormor Gurlie som gick bort dan innan midsommar förra året.



Tack för en mysig helg på landet.

Av livetsresa - 12 juni 2011 07:00

Hjälp, vad rädd jag var inatt när det regnade och åskade. Jag kröp jätte nära Fredrik och då blev det lite bättre när jag fick känna närhet, att jag var inte ensam i lilla gäststugan. Som tur var vaknade inte Elias av ovädret.

Av livetsresa - 11 juni 2011 22:45

Upp tidigt för att åka till Strängnäs. En snabb frukost han vi med innan Elias vaknade. Han fick en ny blöja oh dagen kläder. En snabb amning och sen bar det av. Fredrik var duktig och övningskörde ner till landet. När vi kom fram var det bara att byta om till snickarkläder och sätta fart med altangolvet. Vi han halvvägs med golvet innan myggen åt upp oss. På kvällen bullade vi upp med tre olika chipssorter plus ostbågar och sen blv det hård kamp i Yatzy.

Av livetsresa - 10 juni 2011 22:15

Ursch, vilken jobbig eftermiddag/kväll. Elias har inte sovigt någonting förutom 15 minuter vid 12 tiden. Förutom de ingenting. Vilket innebär att han var jätte trött när vi var hemma hos Carola och Jonte. Han var så trött så att han skrek konstant. Han var otröstlig. Det hände så mycket runt om kring honom så han kunde inte komma till ro. För mig kändes det väldigt jobbigt att han var otröstlig. För att det var första gången vi träffade allihoppa. Jag känner mig som en värdelös mamma just nu. Men nu har Elias äntligen kommit till ro och sover nu gott i sin säng.

Av livetsresa - 10 juni 2011 13:50

Tack älskling för att du följer med!

Älskar dig av hela mitt hjärta

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards