Alla inlägg under juni 2011

Av livetsresa - 27 juni 2011 20:30

Jag lagade en lätt middag och efter middagen gick vi en promenad till Skärholmen centrum och Media markt.


  


Prasselbok


   

Elias nya mössa


Idag har jag gått två långpromenader och det känns i fötterna. Får vila dom imorgon.

H&M

Av livetsresa - 27 juni 2011 16:00

Idag har jag unnat mig lite reashopping på H&M.


  

En vit tunika


  

En vit t-shirt

Av livetsresa - 27 juni 2011 15:45

Efter lunch tog jag en promenad till Babyland för att köpa dreglisar. Det är roligt att gå omring och bara titta på alla barnleksaker. Ett barn behöver ha många saker i sitt liv.


Dreglisar

 

Vit filt 

    

Av livetsresa - 27 juni 2011 12:34

Idag blir det inte mycket gjort förutom att tvätta. När Fredrik kommer hem ska vi gå till Media markt och Skärholmen centrum och shoppa lite bra och ha saker.


Jag övar med Elias men han vill inte vända på sig.

Av livetsresa - 26 juni 2011 18:45

Elias har fått en midsommarpresent av mormor och morfar.


     

Se så cool  jag är


Av livetsresa - 26 juni 2011 13:45

En trevlig långpromenad runt Jakobsberg :)


      


Vi såg kor


     

Av livetsresa - 25 juni 2011 17:45

Idag har det inte hänt så mycket. Lisbeth, Lelle, Linnéa, Emil, Josefine och Jolene åkte hem efter frukosten. Vi som är kvar har spelat lite spel och bara tagit det lungt. Till mddag grillade/rökte vi fläskfile med färsk potatis.

Av livetsresa - 24 juni 2011 21:30

Elias har vänt på sig från rygg till mage!

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards