Alla inlägg under juni 2011

Av livetsresa - 15 juni 2011 09:43

Jag är helt slut i kroppen, orkar inte göra någonting. Det har inte varit en rolig natt precis. Elias somnade vid 22:30 och jag somnade vid 00:20. Sen har jag varit uppe och ammat Elias fyra gånger (01:35, 04:45, 07:10, 08:20). Och i vanliga fall brukar jag bara gå upp två gånger per natt/morgon. Men det är bara att bita ihop och ta sig igenom dagen ändå.

Av livetsresa - 15 juni 2011 09:40

Grattis lillasyster Linnéa! Hela min familj önsar dig ett stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en riktigt bra födelsedag.

Av livetsresa - 14 juni 2011 21:00

Nu har vi ätigt goda hamburgare som vi gjort själva. Och nu har hela familjen mys i soffan. Vi sitter och tittar på en ny tv-serie som heter Entourage.

Av livetsresa - 14 juni 2011 14:15

Nu ska jg ner till Skärholmen och träffa mamma. Vi ska shoppa Linnéas födelsedagspresent.

Av livetsresa - 14 juni 2011 13:00


 

Nu har Elias somnat och jag passar på och äter lunch. På dagens lunchmeny stå det nudlar med parmaskinka.



Av livetsresa - 14 juni 2011 11:00

Jag han precis att duscha innan Elias vaknade. Sen ingde mamma och ändrade tiden som vi skulle ses. Innan dess ska jag tvätta Elias favorit groda och fixa iordning här hemma.

<3

Av livetsresa - 14 juni 2011 10:45

Idag firar jag och Fredrik 1 år och 4 månader som förlovade

Av livetsresa - 13 juni 2011 21:00

Det blev en lång promend till Babyland. Där köpte vi ett nytt myggnät till nya vagnen som vi har i Strängnäs och två paket våtservetter. Sen promenerade vi vidare till ikea. Där köpte vi fyra stolsdynor till köket, en nattlampa till Elias, två stycken kissskyddsunderlägg och en ny gossedjurs groda till Elias. Sen gick vi vidare till Ålens för att köpa Elias första badbyxoor. Och sista stopet blev ica.

Presentation


Jag och min sambo Fredrik bor tillsammans i Vårberg. I början av mars fick vi vår son Elias. Denna blogg kommer handla om min resa genom livet som mamma.

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards